diumenge, 30 de setembre del 2018

Brownie + cookies = Brookies

I ves per on que xafardejant per la meva pàgina favorita de cuina alemanya (www.lecker,de) vaig trobar aquesta recepta original i divertida. Qui no ha fet un brownie? Per la seva senzillesa, perquè sempre es queda bé amb un brownie...Qui no té el brownie entre els seus pastissos favorits??? Doncs aquest ja forma part de la meva llista de pastissos favorits, brownie i cookie tot alhora. Puc assegurar que tothom que l'ha provat n'ha quedat encantat!!!!!!! Us passo la recepta a veure que us sembla...

Ingredients (eco, com sempre i si són de la meva botiga, millor, jajajajaja):

- 125 grs. de xocolata 73% Solé
- 50 grs. de xips de xocolata
- 160 grs. de mantega
- 260 grs. de farina de blat Rel, espelta Rel o sense gluten Sol Natural
- 3 ous
- 75 grs. de sucre golden Rel o sucre glaç
- 85 grs. sucre de canya
- 100 grs. de nous trencades
- 10 grs. de llevat

Massa del brownie:

- Fem la xocolata a bocinets i la fonem al bany maria amb 75 grs. de mantega i deixem refredar una estoneta (que no se solidifiqui!!)
- Batre lleugerament 2 ous i afegir-hi la xoco+mantega
- Afegir ara el sucre golden o glaç, les nous trencades i 100 grs. de farina i una culleradeta de cafè de llevat en pols
- Passem la massa a un motllo quadrat d'uns 18 o 20 cm.

Massa de galeta:

- Batre 85 grs. de mantega a temp. ambient amb el sucre de canya i afegir l'ou batut
- Afegir ara 160 grs. de farina i una mica de llevat i barrejar bé
- Finalment hi afegirem les xips de xoco i ho acabarem de barrejar
- Repartir la massa de galeta per sobre la massa de brownie i cap al forn. No cal que cobrim tota la massa del brownie amb cookie.
- Si ens en sobra (com em va passar a mi) en podem fer una o vàries cookies

Cap al forn que haurem preescalfat a 180º uns 20 min

Treiem del forn i deixem refredar i a partir d'aqui...ja sabeu :)





1 comentari:

  1. fa temps vaig tenir el plaer de provar el brownie, i avui per berenar em ve de gust unes galetes ;).
    Potser faci una visita a Sarria Verd, a més de comprar el que em cal, m'informaré dels ingredients de la recepta.

    ResponElimina