diumenge, 31 de març del 2019

Pastís de xocolata i formatge quark

I mira per on que amb la última comanda de xocolates Solé em va arribar una rajola de xocolata Postres. Em vaig quedar tant parada que em vaig posar de seguida a buscar una recepta que fos espectacular per fer.li els honors! I vaig trobar aquesta recepta d'un pastís Gugelhupf amb xoco i quark. Va sortir un pastís immens i que vaig repartir molt gustosament amb el Manel de Solé i amb clients de la botiga. Va ser un èxit total. Proveu.lo de fer vosaltres i ja m'explicareu!!!!!!!!!!

Eco-Ingredients:

- 150 grs. de xocolata postres Solé
- 250 grs. de mantega a t.a.
- 200 grs. de sucre de canya
- 4 ous
- 330 grs. de farina
- 5 cull. soperes de cacau pur Solé
- 2 cull. postres de llevat
- 120 ml. de beguda de civada (o llet de vaca)

Farcit:

- 500 grs. de quark
- 2 ous
- 75 grs. de sucre de canya
- 1 culleradeta de vainilla en pols

A treballar:

- Fondre la xoco a bany maria
- Batre la mantega amb el sucre, la vainilla. Afegir els ous d'un en un i anar batent fins que s'integrin bé. Ara afegirem la xocolata fosa
- Barrejar la farina, el cacau i el llevat. Els anem incorporant a la barreja anterior alternant amb la beguda de civada/llet
- Ara preparem el farcit: batre els ous amb el sucre i afegir el quark i la vainilla
- Escalfem el forn a 175º
- Untem molt bé el motllo (que sigui grosset!!!!!!!!) amb mantega i una mica de farina (l'espolsem)
- Posem la meitat de la massa de xoco al motllo, després la cobrim amb la massa de formatge quark i finalment amb la resta de massa de xoco
- Cap al forn més o menys una hora o fins que al punxar.lo ens surti net
- El deixem refredar uns deu minuts dins el motllo i au, a triomfar!!!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada