diumenge, 13 de juny del 2021

Brownie de xocolata

 Doncs si, de receptes de brownie n'hi ha mils, jo en tinc una gran col.lecció i gairebé tots surten molt bons...però vaig decidir provar la recepta "Best brownies" del llibre Barcomi's Backschule de Cynthia Barcomi i realment és el millor brownie que he provat. Fins i tot vaig haver de traduir la recepta corrents per a una amiga de la botiga què el volia fer amb les seves netes...

Au, no m'enrotllo més i us passo la recepta...

Ingredients ecològics:

- 125 grs. de mantega

- 200 grs. de xocolata de covertura negra

- 40 grs. de cacau pur

- 2 cull. soperes d'oli d'oliva

- 50 grs. farina

- 1/2 cull. de postres de llevat

- 1/4 cull. de postres de bicarbonat

- 2 ous

- 1 grapat de nous

- 150 grs. de sucre golden

- 1 punta de sal


A treballar:

- Escalfem el forn dalt i baix a 170º i untem el motllo de 20x20 cm amb mantega

- Fondre la mantega al bany maria a foc lent. Quan s'hagi fós hi afegim la xocolata de covertura a bocinets i anem remenant fins que també es fongui.

- Ara hi afegirem el cacau en pols i les cullerades d'oli d'oliva (així el brownie ens sortirà més flonjo)

-Tamisar la farina amb el llevat, la sal i el bicarbonat.

- Batre els ous i el sucre fins que blanquegi. Llavors hi afegirem la barreja de xocolata.

- Ara, amb una llengua i amb molt de compte hi barrejarem la farina+llevat+bicarbonat i ho passarem al motllo, hi posarem les nous per sobre i al forn.

- Al forn no més de 20 minuts

- El deixarem refredar i a veure quan dura!!!!!!!!!!!!



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada