diumenge, 8 de setembre del 2013

Pastís amb llavors de rosella i llimona o Lemon and Poppy seeds loaf

Hola de nou!!!!! Com ja heu pogut comprovar tinc el costum d'esmentar a les persones que tenen alguna cosa a veure amb les receptes que cuino i aquesta recepta li he d'agrair a la Helen de The diary of a cake maker, la meva superprofessora a un  taller de pastisseria dels que més he gaudit últimament, tant per les receptes com per l'ambient!!! i també a l'Adriana de Natursoy, que sempre em posa alguna mostreta sorpresa amb les comandes dels seus productes per conèixer·los i poder fer proves.

Aquesta recepta l'he estat buscant molt de temps i he de dir que ha passat a ser una de les meves favorites per convidar a les amigues a berenar. Crec que és una recepta molt fàcil i boníssima per fer en cap de setmana ara que vé la fresqueta i amb un tè calentet.
La recepta original la trovareu aquí: The diary of a cake maker i a sota la meva versió:

Eco-Ingredients:

- 50 grs. llavors de rosella
- 185 ml. beguda d'arròs o ametlla tèbia
- 200 grs de sucre morè
- 3 ous
- 300 grs farina d'espelta o 200 grs espelta + 100 grs kamut
- 3 culleradetes de llevat
- 185 grs mantega
- pell ratllada d'una llimona + 1 raig del suc

Anem per feina:

- Batre la mantega i el sucre.
- Afegir els ous d'un en un i barrejar molt bé
- Afegir la pell de llimona + el suc

Agafem un altre bol:

- Tamisar la farina i el llevat
- Afegir un terç de la massa que hem preparat i barrejar
- Afegir una part de les llavors de rosella, la beguda de cereals i barrejar
- Repetir el procés anterior

Enfornarem  a 180º uns 40 minuts. En sortir del forn el deixarem reposar en el motlle uns 10 min. i el passarem a una reixeta fins que estigui fred.

I només puc afegir que molt bon profit!!!! i per variar, la foto ja arribarà!!!!!

4 comentaris:

  1. Quan dius que berenem aquest pastís tant bo? Ha d'estar brutal!

    Muacx,
    Anna

    ResponElimina
  2. Aixó, quan es el berenar???? Amb la ma que tens per les galetes estic desitjant tastar-les.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pili...de quines galetes parles???? l entrada no va precisament de galetes...jsjaja

      Elimina
    2. Deu ser que dec sommiar amb les teves galetes!!!! Jajajaja I aixó que m'ho vaig llegir de pe a pa....

      Elimina