diumenge, 9 de novembre del 2014

Gaspatxo diferent o el gaspatxo de la Montse

Després de molts mesos sense publicar res, els mesos van passant i quan no estic embolicada amb una cosa és una altra (si, d'acord, excuses... :) ) i  avui he pensat que aquesta recepta, facileta i refrescant pot ser una bona idea encara que ja hagi arribat la fresca. Qui ha dit que el gaspatxo és només per prendre a l'estiu??? i com que a mi el gaspatxo clàssic no em fa el pès, us passo la meva versió...a veure que us sembla i a més és molt facileta i amb un gust molt suau.

Ingredients:

- 8 tomàquets branca o cor de bou ben madurets i grossets
- 1 pebrot vermell
- 1 punta de sal
- 1 punta de pebre blanc
- oli d'oliva de primera premsada al gust
- 200 ml de crema de civada (avena), soja o llet
- 50 grs de farina d'ametlla
- 1 poma golden

Cal dir que els ingredients millor que siguin ecològics, aprofitarem millor els nutrients i de segur que són més gustosos!!!!!

A treballar:

- Rentar, pelar els tomàquets i treure'ls les llavors (si us molesten) i fer-los a bocinets
- Rentar i fer a bocinets el pebrot vermell
- Rentar, pelar i fer a bocinets la poma
- Ajuntar els tomàquets i la poma i triturar-los ben fins
- Afegir l'ametlla i tornar a batre
- Afegir la crema de civada o soja o llet i tornar a batre (també ens ajuda a que la crema s'espessi)
- Afegir oli al gust i batre
- Afegir la punta de sal i el pebre blanc
- Tastar a veure si ja ens està bé, sino rectificar de sal, pebre i oli
- Deixar refredar a la nevera (jo no ho faig perquè les cremes fredes no em convencen)

A l'hora de servir-lo el podem acompanyar d'una mica de pa torrat, unes llavors o un ou dur trossejat...el que la vostra imaginació us suggereixi, jajaja





Au, bon profit!!!! ja m'explicareu que us ha semblat la idea

1 comentari:

  1. Bona pinta té i a més a més, molt original. També l'has acompanyat amb pernil, oi? p potser son imaginacions meves....
    Petons,
    Anna

    ResponElimina