diumenge, 22 de gener del 2017

Galetes chai de Yogi Tea Classic






I remenant el web de Yogi tea vaig trobar la recepta d'unes galetes fetes amb Yogi Tea Classic i com ja sabeu m'agrada provar les receptes de galetes que trobo i que em passen... 
Vaig parlar amb la Sandra de Natursoy (pobreta, la tinc fregida amb les meves peticions per fer experiments) i encantada em va fer arribar una capseta de tè per practicar...però clar, tot té un preu :) i vaig enviar la fornada de galetes cap a Castellterçol. S'ha de dir que el meu entorn sempre està disposat a provar els meus experiments i les noies ben contentes...són unes galetes especiades amb un toc diferent!!!

La recepta original la trobareu aquí http://www.yogitea.com/es/estrellas-de-canela-con-yogi-tea-classic/


Ingredients:

- 300 grs, farina blat blanc o espelta
- 100 grs. sucre morè o golden
- 1 punta de sal
- 4 bosses de Yogi Tea classic tamisat i mòlt ben finet
- 200 grs. mantega a temp. ambient


A treballar:

- Barrejar el sucre, la mantega, la infusió mòlta i la punta de sal 
- Afegir la farina i amassar
- Deixar refredar a la nevera unes 2 h.
- Escalfar el forn a 160º
- Estirar la massa amb un gruix de 4 mm
- Tallar les galetes i passar a la safata del forn
- Enfornar uns 6-8 min
- Deixar refredar a una reixeta i....nyaaaaaaaaaaaaaaaammm

Proveu·les!!!! Segur que us agradaran!!!! I ja m'explicareu com us han quedat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada