diumenge, 7 de febrer del 2016

Magdalenes de tè matcha



I vet aquí que el Ferran, el petit de la casa, feia 18 anyets de no res i se li montava una festeta familiar per celebrar·ho. Tota la familia hi ha col·laborat i a mi em venia de gust fer alguna cosa original, allò que no faig mai normalment i que crec que és perfecte per a una ocasió especial i remenant i remenant revistes i Internet amb l'Àngela vaig trobar aquesta recepta que jo he modificat una mica. Us animeu a fer·la????


Ingredients:

- 5 ous
- 220 grs sucre golden
- 200 grs de farina de blat blanc o espelta
- 250 ml oli oliva suau o gira·sol
- 1 culleradeta postres de llevat
- 10 grs de tè matcha de màxima puresa
- 50 grs de xocolata 56% o xips de xoco negra

A treballar:

- Tamisar la farina + llevat + tè matcha
- Batre els ous amb el sucre a una velocitat alta fins blanquejar
- Afegir l'oli amb l'amassadora a baixa velocitat
- Afegir ara la barreja de farina, llevat i matcha en unes 3 o 4 vegades. Afegir la següent tongada quan l'anterior s'hagi barrejat totalment
- Afegim les xips de xocolata  o la xocolata en rajola picadeta amb un ganivet ben esmolat a la massa
- Posem la massa a les càpsules de madalenes fins omplir·les uns 3/4 i ho enfornem uns 15 min a 180º


Au doncs, a gaudir·la!!!!

5 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gràcies!!! tothom ha dit que son excepcionals! jo com sempre, no les he provat..

      Elimina
  2. quina pinta tenen!!!! m'están fent la boca aigua. Avui m'han regalat te matcha, aquest cap de semana em poso mans a l'amassadora. Per cert, amb aquetes quantitats quantes magdalenes em poden sortir?

    ResponElimina
  3. finalment aquest cap de semana vaig atrevir-me a fer-les, no em van quedar tan maques amb aquest verd tan inténs (tan professionals) però em van quedar boníssimes. Gràcies per aquest berenar tan bó que m'has ensenyat. ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'han quedat molt i molt bones!!! El que no t hagin quedat tant verdes segur que depèn de la qualitat del tè. A seguir practicant!! jo m'ofereixo a seguir provant! Una abraçada

      Elimina