diumenge, 26 d’abril del 2015

Seitan fumat al curry

I vet aquí que  Natursoy em va enviar una mostra del seu nou seitan fumat perquè em feia gràcia provar-lo i he pensat que seria una bona idea fer·lo amb curry a veure que en sortia. La veritat és que el seitan fumat no el coneixia i barrejar·lo amb curry em feia una mica de respecte perquè potser seria un gust massa fort, però el resultat m'ha convençut!

Ingredients:




- 1 bloc de seitan fumat
- 1 pot de 200 ml de llet de coco
- gingebre fresc
- curry al vostre gust
- pastanaga, ceba i albergínia (o les verdures que us vinguin de gust)

A treballar:

- Sofregim la ceba picada i quan ja estigui una mica cuita hi afegim la pastanaga...esperem una estona i així la pastanaga s'estovarà una mica...ara hi posem l'albergínia a daus
- Quan les verdures ja estiguin tovetes hi posem la llet de coco, una mica de gingebre ratllat i un gotet d'aigua (sino quedaria molt espès)
i deixem que bulli uns 10 min per tal de que les verdures ens agafin gust.
- Afegim el curry i el seitan a daus, ho remenem per barrejar·ho bé i ho deixem coure uns 10 minuts




I ja està! ja tenim un plat deliciós i original. A veure si el proveu i em feu saber la vostra opinió!!!!

1 comentari: